موزاییک کف

موزاییک کف

موزاییک کف

موزاییک کف

سنگ مصنوعی موزاییک کف نانو

  • ۰
  • ۰

میکسر دو قلو تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست :


هر یک از دستگاه های میکسر قابل ارتقاء 400 کیلوگرم و میکسرهای 250 و 300 کیلوگرم غیر قابل ارتقاء ، و میکسر های ویژه را میتوان با اعمال هزینه یک عدد میکسر آزمایشگاهی 100 کیلوگرم تبدیل به میسکر های دوقلو نمود.

 

در سیستم اتوماتیک سنگ مصنوعی نانو سمنت پلاست ایجاد رگه های مرمریت بوسیه پلت های رنگی براحتی امکان پذیر می باشد ، اما در سیستم های سنتی و دستی این امکان بوسیله ساخت مواد توسط دو دستگاه میکسر ، ( یک عدد میکسر اصلی و یک عدد میکسر آزمایشگاهی ) ممکن می گردد ، لذا جهت ساخت رگه های مرمریت در خط های تولید دستی با میکسر های مجزا معایبی وجود خواهد داشت که جهت رفع این مشکل ، میکسر های دوقلو سنگ مصنوعی سمنت پلاست پیشنهاد می گردد.

 

مزایای این کار تولید با ظرفیت بالاتر به دلیل استفاده از هر دو میکسر ، استفاده از مواد زیر دستی در میکسر بالا دستی در رگه های همسان ، و امکان استفاده از مواد بصورت مجزا با ترکیبات مختلف و ... می باشد.
عملا هزینه مربوط به میکسر دوقلو با جمع قیمت هر یک از میکسر های اصلی و میکسر آزمایشگاهی بدست خواهد آمد. تنها هزینه ناچیزی بابت انجام این کار از متقاضی اخذ می گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی